Zona Cezara Zona Cezara
87
BLOG

"KINGDOMS WILL BURN"?

Zona Cezara Zona Cezara Polityka Obserwuj notkę 3

>>  http://ziut.neon24.pl/post/133663,kingdoms-will-burn  <<

Gdy usłyszałem te słowa poczułem się wtedy, jakby szatan wylazł z tego telewizora, tylko po to aby mi to powiedzieć.  /  Czy wydarzenia w Moskwie to zwiastun  "Palących się królestw"

Przeliczcie to > http://ziut.neon24.pl/post/133641,jakis-kaskader-zatakowal-bmw-prezydenta-putina

"KINGDOMS WILL BURN"?

Jakiś "KASKADER" zatakował BMW Prezydenta Putina ?

Śmierć w limuzynie Putina! Jest film. Kreml wydał oświadczenie

- TO WYGLĄDA NA "KASKADERKĘ" i CELOWE DZIAŁANIE! -

Eeee tam!  Anodina zbada i orzeknie że to wina Prezydenta,

.. tym razem jej Prezydenta.

"KINGDOMS WILL BURN"?

http://wikimapia.org/#lang=pl&lat=55.739901&lon=37.534205&z=18&m=b&gz=0;375326469;557396302;7005;1691;0;0;0;0&search=smolensk

To to miejsce. / 4 odległości między przerwami pasów to około 50 metrów. "Kaskader" przejechał je  w 2 sek. nagrania, co daje około 100 km na godzinę.  /  Dlatego jechał środkowym "nieczynnym" pasem. / Reszta jechała "2 X WOLNIEJ", OK. 50 Km/h. - To nie był przypadek.

To była "profesjonalna kaskaderka"!

"KINGDOMS WILL BURN"?

ARTEMIDA @ AUTOR  // "Eeee tam! Anodina zbada i orzeknie że to wina Prezydenta, .. tym razem jej Prezydenta." - To pani generał Anodina już wróciła do Moskwy z jej wizyty u dzieci we Francji?  ARTEMIDA-MODERNA 14:01
 
AUTOR @ ARTEMIDA-MODERNA  Jak jej Pan Prezydent zleci zadanie, że ma udowodnić, że to wina kierowcy, tokto wie. :D  -  A swoją drogą, zaczyna się.  /  Myślę, że się zaczyna.

Miałem takie  "widzenie" w telewizji CNN. / Cały dzień   "grillowali" Hilary Clinton  w sprawie tych maili,  ...  a ja akurat   o tym samym notkę pisałem.  
 
Nagle na ekran wskakuje reklama jakiegoś filmu, napisy, i głowa szatana z wężami włażącymi z głowy. Głowa zajmuje cały ekran telewizora. - Ja leżę sobie i patrzę - A szatan przewracając ślepiami mówi po angielsku: "Kingdoms will burn", ... co się przekłada na polski: "Królestwa zapłoną", ... i tyle!

Poczułem się wtedy jakby szatan wylazł z tego telewizora   tylko po to, aby mi to  powiedzieć.  -  Brr!  -  To była jedyna reklama jaką widziałem tego dnia. 14:56
 
 
 
ARTEMID-MODERNA @ AUTOR   Czy powinniśmy zaopatrzyć się w zapasy jedzenia i wody na dziesięć dni? Armagedon wszak może trwać znacznie krócej: kilka godzin zaledwie, a potem nie będzie miał kto zjeść tych zapasów. ARTEMIDA-MODERNA 15:59
 

"KINGDOMS WILL BURN"?

29.04.10 / Secretary Clinton Meets With Polish Foreign Minister

1O KWIETNIA W MSZ NIA DZIAŁAŁ INTERNET!

>> http://niezalezna.pl/26068-10-kwietnia-2010-w-msz-nie-dzialal-internet

 
"KINGDOMS WILL BURN"?
 
"KINGDOMS WILL BURN"?
 

 

Zona Cezara
O mnie Zona Cezara

"Internowany" w pewnym motelu od piątku 26 Augusta 2016 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka