>> http://ziut.neon24.pl/post/133523,odpowiedz-pana-prezydenta-na-pytanie-ziuta <<
"TO - JEST - INFO - BOMBA - !!" - Przez ostatnie 6 lat STAN35 badał "SMOLEŃSKI CZAS" - Ja dziś rano zadałem pytanie: "Smoleńsk 10.04.10: Która tam była godzina Panie Prezydencie?" - OTO ODPOWIEDŹ! / To oznacza, że Rosjanie ukryli w Smoleńsku 1 godzinę wydarzeń, pod czas której nie wiadomo co się stało!
POWYŻEJOFICJALNY OBECNY CZAS W MOSKWIE, SMOLEŃSKU i WARSZAWIE >>http://24timezones.com/pl_czas/warsaw_czas_lokalny.php
OSZUSTWO! - KTOŚ ZMANIPULOWAŁ WIKIPEDIĘ! - TO KŁAMSTWO!
Obwód Smoleński Wikipedia
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Obw%C3%B3d_smole%C5%84ski
.
TU MOŻESZ WYSZUKAĆ WYSZUKAĆ INNE MIASTA*
>> http://www.timeanddate.com/time/map/#!cities=166,5440,262,263
10.04.10 SMOLEŃSK i MOSKWA BYŁY W TEJ SAMEJ STREFIE CZASOWEJ
MAPA WYŻEJ >> Further-Eastern European Time" zone.
WIKIPEDIA >> https://en.wikipedia.org/wiki/Further-eastern_European_Time
Historia >> Do 2011, Further-Eastern European Timebył identyczny z Eastern European Time Zone (UTC + 2 zimą; UTC + 3 latem / with daylight saving time)
Zrzut 1 >> http://m.neon24.pl/0ad3dfc92d23e22508410c14e8437d14,0,0.jpg
zrzut 2 >> http://m.neon24.pl/8d3822ad904ece6de9f1119c19fc9ef4,0,0.jpg
(Mapy pokazane w notce wyżej i @ Ziut.Neon24.pl)
Katastrofa / samolot badany przez Macierewicza / wydarzyła się o UTC 6:41
Smoleńsk i Rosja 10 kwietnia 2010 roku były w tej samej strefie czasowej
(UTC + 2 zimą; UTC + 3 latem / with daylight saving time).
UTC 6:41 + 3 = 9:41 w Smoleńsku! / Godzinę wcześniej niż podano!
09:41 To jest prawdziwy czas "zamachu / maskirowki", czas w Smoleńsku!
Pozostaje zapytać Rosjan co się stało w Smoleńsku 10.04.10, między 9:41 i 10:41
STREFY CZASOWE ZMIENIŁ MIEDIEDIED JUŻ W LUTYM 2011 ROKU
(możliwe że ma to związek z dopasowaniem do "Raportu Anodiny")
"Komisja Millera" ustaliła, że godzina katastrofy to 6:41:07 (czasu) UTC
Komisja Millera na str. 13-14 RAPORTU KOŃCOWEGO > http://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm.pdf podała:
STR.13:W dniu lotu załoga przybyła do jednostki w godzinach 2:00 - 3:35 - W raporcie przyjęto czas UTC, różnica między lokalnym czasem warszawskim, a czasem UTC wynosiła UTC+ 2 godziny
Od godziny 4:21 cała załoga znajdowała się na pokładzie samolotu i oczekiwała na przybycie pasażerów. Start zaplanowany był na godzinę 5:00.
STR.14: O godzinie 4:41 na pokład samolotu TU-154M weszła pierwsza grupa pasażerów. O godzinie 5:07 pod samolot podjechał, w asyście funkcjonariuszy BOR, samochód z Prezydentem RP i jego Małżonką. Wejście na pokład ostatnich pasażerów nastąpiło o 5:08. Samolot wystartował o 5:27 / KONIEC CYTATU /
Wyżej rekonstrukcja lotu polskiego tupolewa TU-154 z godziną 10:40, pokazującą, że gdy samolot był na 250 m wysokości, sekundy przed katastrofą, tupolew (kurs niebieski) był wciąż przesunięty względem osi lotniska (zielone) /// Czyli było tak jak pisałem w notce" GEOMETRIA PANCERNEJ BRZOZY, ... TERAZ WSZYSTKO GRA!" >>> http://ziut.neon24.pl/post/133491,geometria-pancernej-brzozy-czyli-teraz-wszystko-gra
A = KURS IŁ-a / PB = PANCERNA BRZOZA / B = KURS POLSKIEGO TU-154
B 2 = "MIEJSCE GEOMETRYCZNEJ KATASTROFY"
TAM BYŁY DWA SAMOLOTY W DOKŁADNIE TYM SAMYM CZASIE - Jednym był rosyjski IŁ, "USIŁUJĄCY LĄDOWAĆ", gdy w tym samym czasie lądował polski tupolew TU-154 z delegacją do Katynia, ... z tym że polski tupolew TU-154 z Prezydentem na pokładzie, w tm samym czasie co IŁ, leciał z przesunięciem w stosunku do pasa i do IŁ-A, jak wyżej.
Macierewicz ma rację, i Bahr relacjonował też to co słyszał, a słyszał nisko lecącego IŁ-a (nie widząc co leci), a nie tupolewa z Prezydentem na pokładzie. -- IŁ odleciał, a polski tupolew TU-154, ... "z jakiegoś powodu wpadł w krzaki". >>> http://ziut.neon24.pl/post/133488,cos-tu-po-prostu-nie-gra
18 stycznia 2011 TVN24.pl - Prezentacja komisji Jerzego Millera:Polscy eksperci zwracali uwagę na kardynalny błąd rosyjskich kontrolerów. - Kontroler lotu nie informował załogi polskiego tupolewa, że podejście do lądowania przebiega po innej, niż ustalona ścieżce - mówił pokazując odpowiedni wykres mjr Robert Benedict. >>> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wieza-nie-informowala-ze-tu-154-schodzi-z-kursu,159217.html
KOMENTARZ: "Nowy", zmieniony i błędny kurs polskiego tupolewa TU-154 znajdował się w osi "Pancernej Brzozy", a zmiana ta spowodowała, że tupolew nie zderzył się czołowo z rosyjskim IŁ-em, który w tym samym czasie co tupolew podchodził do lądowania na lotnisku w Smoleńsku. - Można powiedzieć, że samoloty "o centymetr" minęły się skrzydłami, IŁ odleciał, a tupolew nie, bo przy gwałtownympodchodzeniu do odejścia (podobno 30 stopni w bok), na pokładzie wybuchła bomba, która uniemożliwiła ten manewr. - Ambasador Bahr zeznał, że moment po tym jak usłyszał samolot nad lotniskiem doszło do katastrofy tupolewa / dziwi aby, że w Centrum Operacyjnym MSZ pytano Bahra, czy to na pewno "ten nasz" samolot" się rozbił, i czy widać było katastrofę / telepatycznie domyślali się przebiegu zdarzeń? - Jeśli wiedzieli o możliwości kolizji tupolewa z IŁ-em, ... to skąd? :D
TERAZ TRZEBA BĘDZIE TE FAKTY OPISAĆ i SKOMENTOWAĆ
"TO - JEST - INFO - BOMBA !!!"