Zona Cezara Zona Cezara
84
BLOG

Sikorski? To ten ANGLIK, ... o którym wspomina KOD BIBLII?

Zona Cezara Zona Cezara Polityka Obserwuj notkę 0

16.06.16 / 6-6-6 ? / Sikorski na Twitterze: Dziś siódma miesięcznica nieodzyskania wraku i skrzynek, niezwołania komisji międzynarodowej i niepojmania zamachowców ze Smoleńska. - Sam "diabeł" zakpił ogonem?

666 / Liczba Bestii –   pojęcie odnoszące się do jednej z postaci 13 rozdziału Apokalipsy św. Jana – pierwszej z Bestii, popularnie utożsamianej z Szatanem lub Antychrystem. Jest ono zwykle kojarzone z liczbą 666, choć w niektórych wersjach tekstu wartość ta wynosi 616, 646 lub 665. Bywa ona zapisywana również jako "FFF" ("F" jest szóstą literą alfabetu łacińskiego).  >> https://www.youtube.com/watch?v=tjKSDtg4yTw

"Tu jest [potrzebna] mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy: liczba to bowiem człowieka. A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć."

—  św. Jan, Apokalipsa

Sikorski? To ten ANGLIK, ... o którym wspomina KOD BIBLII?

Wrak pomnikiem? - Sikorski miał też wtedy powiedzieć, że to ajego utorski pomysł.

To dość "ekstrawaganckie", ... jak na upamiętnienie ofiar tragedii.   /  Wolę swój pomysł, ... jest bardziej "na miejscu"  >>>  http://ziut.neon24.pl/post/132230,knkurs-na-grafike-pomnika-zwyciestwa

Sikorski? To ten ANGLIK, ... o którym wspomina KOD BIBLII?

16.06.16 / Sikorski:  Dziś siódma miesięcznica nieodzyskania wraku i skrzynek, niezwołania komisji międzynarodowej i niepojmania zamachowców ze Smoleńska.  

-  Sikorski?  

To ten ANGLIK, o którym wspomina KOD BIBLII  >>>   http://ziut.neon24.pl/post/132154,kod-biblii-o-tzw-katastrofie-w-smolensku-to-byl-zamach

Sikorski? To ten ANGLIK, ... o którym wspomina KOD BIBLII?

Sikorski? To ten ANGLIK, ... o którym wspomina KOD BIBLII?

09.04.2011 /   Anna i Bronisław Komorowscy w rozmowie z Teresą Torańską opowiadają o pierwszych dniach po katastrofie prezydenckiego Tu 154. Wywiad ukazał się w weekendowej "Gazecie Wyborczej".

Właśnie jedli śniadanie w swoim domku w Budzie Ruskiej,  gdy  zadzwonił Radosław Sikorski  z wiadomością o wypadku prezydenckiego samolotu.  -  Kilka minut później zadzwonił drugi raz:

"szykuj się", bo zaszła okoliczność przewidziana w konstytucji.  /  Drugi telefon od szefa MSZ nie pozostawiał wątpliwości, że prezydent Kaczyński nie żyje.

Komorowski wziął konstytucję.  -  Po raz kolejny przeczytałem, że "Marszałek Sejmu tymczasowo, do czasu wyboru nowego Prezydenta Rzeczypospolitej, wykonuje obowiązki Prezydenta Rzeczypospolitej" w razie jego śmierci - opowiada obecny prezydent.  

-   Ten zapis w konstytucji wydawał mi się - trzy lata wcześniej, kiedy obejmowałem funkcję marszałka - kompletną abstrakcją, czystą teorią.  Żachnąłem się nawet wtedy na autorów konstytucji, że widocznie zwariowali i wypisują takie bzdury chyba tylko po to, by uzasadnić tezę, iż marszałek jest drugą osobą w państwie - mówi(ł) Bronisław Komorowski.

<>

"Tu jest [potrzebna] mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy: liczba to bowiem człowieka. A liczba jego" to wynik Prezydenta?  >>>   https://docs.google.com/document/d/1pNACc4hZXuP0U0NiCAbqc5R-JC2RyqROTy8zZOrIEEk/edit?usp=sharing

Sikorski? To ten ANGLIK, ... o którym wspomina KOD BIBLII?

Zaszła okoliczność przewidziana w konstytucji? / I wiedziano o tym zanim to sprawdzono?

Andrzej Duda: "tutaj się dzieje zamach stanu"  >> https://www.youtube.com/watch?v=XjaqMxjO1rw

07:45 Gdzieś o ile pamiętam około godz. 14-stej otrzymałem telefon kolejny od pana ministra Lecha Czapli, o ile pamiętam był to pan minister Lech Czapla, który mi powiedział że przyszedł telegram od prezydenta Miedwiediewa do pana marszałka (Komorowskiego) informujący o tym że Pan Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej prof. Lech Kaczyński nie żyje, i że również odbyła się rozmowa telefoniczna pomiędzy, ... o ile pamiętam tą rozmowę, pomiędzy mną a Kancelarią Sejmu, o ile pamiętam, to mi powiedziano że była to rozmowa telefoniczna pomiędzy panem marszałkiem Komorowskim, a panem prezydentem Miedwiediewem.

A w każdym razie na 100%, pewny dzisiaj jestem, że powiedziano mi,. że przyszedł i dokument pisemny, i dodatkowo odbyła się taka rozmowa telefoniczna na najwyższym szczeblu. No i zapytał się wtedy pan minister Lech Czapla jakby co ja na to. / ... / Powiedziałem, róbcie państwo jak uważacie.

Jeszcze wrócę na sekundę do tej pierwszej rozmowy. Bo ja pamiętam że, ja wtedy powiedziałem, w tej pierwszej rozmowie, z ministrem Czaplą, mówię że "Czy macie jakąkolwiek notę dyplomatyczną od Rosjan?" - Oni mi powiedzieli, że nie. Wiem na pewno, że w czasie którejś z tych dwóch pierwszych rozmów, wydaje mi się że z panem ministrem Czaplą, ja powiedziałem wyraźnie, chyba w czasie tej pierwszej rozmowy z panem ministrem Czaplą: "Czy otrzymaliście jakąś notę dyplomatyczną od Rosjan?" - On do mnie powiedział "Nie!" - Ja powiedziałem: "A MSZ-et otrzymał, macie jakieś informacje z MSZ-tu?" - On do mnie powiedział "Nie, ... ale to sprawdzimy." , ... Ja wtedy powiedziałem: "No to co, chcecie przejmować władzę na podstawie paska w telewizji? ... mówię, ... "No to przecież jest jakiś horror! od strony prawnej"

Jeszcze jak byłem w pociągu to zadzwoniono do mnie z sekretariatu pana marszałka informując mnie że na godzinę 16-stą pan marszałek zaprasza na spotkanie do siebie wszystkich członków kancelarii, którzy pozostali przy życiu. Pan marszałek, no krótko powiedział co się zdarzyło, o czym oczywiście wszyscy wiedzieliśmy, i powiedział że w związku z tym przejął do wykonywania tymczasowo obowiązki Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, jako marszałek Sejmu, że będzie się starał, że planuje to realizować tak, żeby jakby do minimum niezbędnego ograniczać wykonywanie tych obowiązków. - To było trochę takie zaskakujące, bo zaraz po tym powiedział że, w związku ze śmiercią pana ministra Władysława Stasiaka, on powołuje tymczasowo pełniącego obowiązki Szefa Kancelarii Prezydenta, w osobie pana ministra Jacka Michałowskiego. / ... /

Pytanie Antoniego Macierewicza:

Pan minister Sasin relacjonując rozmowy z panem, telefoniczne, wskazał, że podczas jednej z nich gdy referował pan to co się dzieje w Warszawie, swoje rozmowy z przedstawicielami Pana Marszałka, użył pan dla opisu tego dramatycznego napięcia, i tej sytuacji słowa, bądź wprost, bądź umownie, "że tutaj się dzieje zamach stanu", że tutaj się dzieje coś na kształt zamachu stanu, lub że tutaj jest atmosfera zamachu stanu.

Andrzej Duda: Mogę powiedzieć w ten sposób. Jako prawnik uznałem za coś niesłychanego, że przejęcie obowiązków do wykonywania, obowiązków prezydenta, następuje w sytuacji kiedy, czy miałoby nastąpić w sytuacji, bo proszę Państwa, o ile ja pamiętam, to w tym czasie kiedy ja prowadziłem rozmowę z panem ministrem Lechem Czaplą, tą pierwszą rozmowę, to na paski w telewizji szła już informacja, że pan marszałek zaraz wygłosi oświadczenie. ...

W związku z powyższym, ... marszałek był zdeterminowany do przejęcia, do wykonywania obowiązków prezydenta, nie wiedząc tak naprawdę, czy prezydent rzeczywiście nie żyje, bo nie było żadnej takiej pewności.

Zresztą z późniejszych informacji które pochodzą od osób, które tam na miejscu były, ja wiem, że wtedy absolutnie jeszcze ciała Pana Prezydenta nie odnaleziono. - Około godziny 11-stej.  -  ŻE BYŁA TO PRÓBA ZŁAMANIA KONSTYTUCJI.  -  To mogę powiedzieć.

No ale, patrząc na to z punktu widzenia politycznego, to jakiego innego słowa można tutaj użyć, zwłaszcza w takiej rozmowie pomiędzy dwoma kolegami, których ta sprawa jakby bezpośrednio dotyczy. - Tak użyłem tego pojęcia.

Zona Cezara
O mnie Zona Cezara

"Internowany" w pewnym motelu od piątku 26 Augusta 2016 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka