Zona Cezara Zona Cezara
507
BLOG

Senator PiS Bogdan Pęk "pękł"?, ... czy raczej ktoś (nie)wie jak to się stało?

Zona Cezara Zona Cezara Polityka Obserwuj notkę 4

08.08.2015 / SE.pl: Senator Bogdan Pęk zaległ na korytarzu sejmowego hotelu niczym na nadmorskiej plaży. Z błogością na twarzy, nogą założoną na nogę wylegiwał się w miejscu mało do tego przeznaczonym. Jak sam twierdzi, zasłabł i nic nie pamięta z tamtej nocy.

image

Odpowiadając na pytanie na zdjęciu: Nie wiem, ... ale ten "układ ciała denata" jest zbyt ułożony. Bardziej wygląda na wywleczenie z pokoju, niż wyjście, ... i kto był autorem zdjęcia?

Fakt.pl: Jak poinformował "SE", zdjęcie zostało zrobione   21 lipca tego roku, tuż po godzinie 23, w przeddzień posiedzenia Senatu. Gazeta cytuje też wypowiedź Pęka na temat tej sprawy. "Po prostu zasłabłem, na piątym piętrze hotelu sejmowego przed pokojem. Nie pamiętam dokładnie, kiedy to było (...)    Ja tego zdarzenia w ogóle nie pamiętam.    Obudziłem się rano w swoim łóżku. To się zdarzyło przed wejściem do mojego pokoju. To było w godzinach późnych. Przypuszczam, że straciłem po prostu kontakt"   -   powiedział Pęk gazecie. /  Zdjęcie: screenshot z Gazeta.pl

<>

Pęk nic nie pamięta, ale jeszcze dzisiaj powinien zrobić badania toksykologiczne. Niektóre "zakazane medykamenta" utrzymują się w organiźmie dość długo, dłużej niż alkochol. - Przecież ktoś mógł mu coś wsypać.

-  To zdjęcie zrobiono tuż za drzwiami otwartego pokoju. To dziwne? Przed wyborami senator wyszedł z pokoju pozować dla paparazzi, ... czy raczej "służąca" go tam wywlekła?

- A noga "relaksacyjnie"  założona na  drugiej  nodze wygląda jakby ktoś celowo chciał sobie z  "denata"  zakpić, ... nie wygląda to naturalnie.

 

Zona Cezara
O mnie Zona Cezara

"Internowany" w pewnym motelu od piątku 26 Augusta 2016 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka